Jag blir galen!!

Torsdag
Idag vart de jobba hela långa dan. Och är så sjukt trött på alla jävla mygg. Är snart helt jävla uppäten av dom. Och ja kan ju så klart inte låta bli att klia. Blir fan helt galen! Har sjukt obt i halsen oxå gör skit ont och svälja :/ känner mig inte kry och så ska man jobba imorn med. Fast är ju bara till fyra. Så de klarar ja. Igår var vi i arboga på vinbäcken och käka räkor. Det var trevligt men hände en del saker. Kom hem senare än de var tänkt :P

Ikväll har ja bara kollar på film och prata med mor min. Dom åker ju imorn till spanien. Hoppas dom får de bra, Snart åker vi till åland oxå. Sjukt kul :) Ska bli kanon. Åka bort och slippa massa strunt!

Nehe nu ska jag väl kolla på en film till så jag blir lite trött. Fan va tomt de är. Önskar att man hade nån, just precis nu!


Jag gav upp för länge sen...

De är att leka med eld när du drar upp de här igen. För du ser i mina ögon att  jag försvann för längesen...


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Frida

det är tomt bara för att jag är sjuk och inte kan vara hos dig! ;)

2009-07-31 @ 13:00:40
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0