Synd

Onsdag
Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev. Har inte haft tid. Har jobbat nästan hela tiden och stått i. I Fredags vart de jobba och sen vidare till Frida på lite party. Riktigt kul, de har ja inte haft på länge. Fast frida och ja har ju alltid kul :P Sen sov ja bort hela dan på lördan. Låg bara  i soffan och kolla på tv och sov. Vart rikitgt seg.

Imorn blev de visst jobb igen. Sen hem och packa sen på fredag förmidda åker vi tll göteborg, De ska bli super kul att hälsa på systra min. Blir att vara där över helgen med mamma och jenna. Sen blir de jobba tre veckor i sträck.

Igår visa dom nästan hela dan och michael jackson. Satt som klistrad framför tven. Jag älskar han helt enkelt. Han var ju bara bäst liksom Grät gjorde ja som en liten unge, när ja såg kistan. Sen nät hans dotter skulle prata då kom tårarna igen. De var ju sjukt sorligt, Tycker de är så jävla synd att han har dött. Fast han har de säkert mkt bättre nu. Slippa allt. Fast kan inte ens fatta att han är död. Såååå jävla synd är de! Världens bästa artist enligt mig! Love you M.J

Nu sitter jag här och lyssnar igenom hans skiva. Bara njuter =)


Don't Tell Me You Agree With Me
When I Saw You Kicking Dirt In My Eye


Ha de toppen

Godnatt



Ha de toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0