Då var de över

Söndag
Helgen har varit helt okej. I fredags jobba jag till klockan halv åtta sen vart de att åka hem och invänta frida. Sen vart de kolla på film. Följde med och skjusa hem henns fader oxå. I lördags slinga Jenna och Emma håret på mig. Vart ljusare än jag hade tänkt. Men men de får väl duga. Sen åkte jag, johanna och Malin in till örebro. Vart förfesta lite hos johan.  Kunde ha stannat där hela kvällen. De är fan alltid roligare på förfesterna. Men de vart frimis. Träffa en trevlig prick på vägen hehe. Var rätt mkt folk på frimis. Fast fan va folk är dryga ibland. Vart lite full där oxå. Jag och malin drog rätt tidigt och käka kebab. Var en helt okej kväll fast hade nog varit bättre me lite mindre alkohol hahaha.

Nu ligger jag i soffan och bara slappar. Väntar på att frida ska komma hem så vi kan käka mcdonalds ;) gött ska de bli! Sen blir de väl bara att ta de lugnt. Har skit ont i nacken och benen. Vet inte va jag har gjort :S



Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
Ill be missing you
Thinkin of the day, when you went away
What a life to take, what a bond to break
Ill be missing you..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0