Fin besök

Måndag
Idag har jag inte gjort så himla mkt. Diskat och var en sväng på hemköp. Hämta schemat ja ska jobba i sommar. Sen kom pappa och dom hit på fika. Himla trevligt :P haha. Dom åkte väl hem vid halv tio och sen har ja bara glot på tv och så. Imorn trodde ja att jag skulle jobba men de skulle jag visst inte. Blir att tvätta hela förmiddan. Inte så himla kul kanske men de är ett måste när man inte har några kläder :) nehe nu ska jag väl sova så ja kommer upp imorn.

Fan att ja missa dig idag ;)






Ny slingat



Ha de toppen



Om du bara ville hålla om mig
!




Kommentarer
Postat av: Frida

mohaha ;)

2009-06-09 @ 08:55:31
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0