Klant arsle

Måndag
Idag vart de att jobba från 9 till 7. Vart en lång dag. Jag jobbade ju egentligen inte. Skulle bara vara me Johanna i frukten så jag vet vad ja ska göra i sommar. Men det var så stressigt idag så blev att vara kvar hela dan. Fast inte gjorde de mig nåt. Tiden bara rann iväg. Sen kom en viss person in. Att man kan bli så glad. Vart sjukt glad, haha ja är knäpp!

I Fredags vart de jobba till halv åtta och sen vidare hem. Sen kom frida hit och vi drack "lite" och hade värsta deeptalk. De är skönt att prata me dig. Vet kan säga allt och vi känner likadant. Man vart nästan lite ledsen där. Men vi ryckte upp oss me lite mer baja päron ;) Sen kom Rydan och Philip förbi. Haha Philip var lite full han :) På lördan vart de att grilla och i guldsmedshyttan. Vi sjön lite singstar och drack. Ja mitt klant arsle tappa min telefon på mitt glas så de  gick sönder, vart lite grogg på mobilen så den cpa sig lite och är lite konstig nu :/ Sen for vi vidare in till linde på folkan men de sög hårt. På söndan vart de att gluta på Desperate Housewives. Vart några avsnitt sen åkte vi hem till vackra Fellingsbro haha. Vart sen mcdonalds. Haha fy va hemskt de var. Kände sig lite instängt.

Nu sitter jag här och kollar på tv. Tänkte att man kanske skulle göra nåt men orkar inte. Ska fortsätta tänka på han haha.



Ha de toppen


Hur ska jag gå hem när allt är så här? Jag vet du kommer och se på mig så där...
Du sa du behöve tid, du hade tid!




Kommentarer
Postat av: Frida

<3



Haha fy fan för alla på mc donalds!

2009-06-15 @ 21:22:42
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0