Krasslig

Det var ett tag sen jag skrev. Har inte fått tid till de. Igår börja jag jobba på mina veckor. Jobbar till på söndag. Sen blir de att vara ledig till vecka 29, då börjar jag igen. Har inte hänt så speciellt mkt. I Fredags var de midsommar. Det var helt okej. Fast tråkigt väder som vanligt. Sen har ja bara solat och umgåtts me Frida. I helgen blir de personal fest. Blir säker kul. Fast ska ju jobba på söndag så de blir nog rätt lugnt haha ;) eller inte. Vecka 28 ska ja följa me till Göteborg och hälsa på systra min. Fast har inte talat me henne. Kanske ska göra de. Känner mig krasslig också. Har skit ont i halsen och börjar bli hes om massa sånt. Vill inte bli sjuk. Har skit ont i kroppen oxå. Vet inte va de kommer ifrån. Kanske för att ja spela lite fotboll haha. LIte väl otränad kanske :P

Nu sitter jag och kika lite på tv. Fast de är bara skit. Så vet inte va ja ska hitta på. Får väl lyssna på musik och sen sova. Börjar bli trött. Gick ju faktsikt upp klockan åtta imorse :) Nehe blir att diska nu, så ja har de gjort...


Ha de toppen


Det är över nu! Men ja kommer ihåg alla dagar me dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0