Mums

De gick fint att jobba. Ska visst blir personalfest. Och så ska dom göra nåt mot sebbe och mig. Blir lite nervös. Vet ju hur en del är där haha. Mums säger ja bara. Vilken heting. Frida du är så roligt du. Plingar på mig (Snällt gjort) vart ju glad!
Nehe snart blir de att mysa sig ner i sängen och kolla på Dirty dancing, som ja har sett typ 100 gånger. Älskar den. Blir så glad och kär när ja kollar på den. Best movie ever!

Hade tänkt att ja skulle kolla på fotboll men kom på att ja inte har 6an. Vart att käka morrötter och kolla på nåt skit på femman. Sen kika ja på greys. Fan vill inte att dom ska dö. Blir inge roligt då. Hoppas inte iallafall. Nä nu blir de att glida till sängen min..


Godnatt!


Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd och fastna här! =(




Kommentarer
Postat av: Frida

hehe klart jag plingar när det kommer snyggingar ;)

2009-06-11 @ 15:17:19
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0