Ont

Tisdag
Idag åkte jag och Frida till marieberg. Köpte inte så mkt, lite smink och alkohol. Tror de räcker haha. Sen har jag inte gjort så mkt. Kollat på tv och så. Börjar få ont igen, hatar att ha så här. Måste de ploppa upp hela tiden. Skit samma. Imorn blir de jobb. Börjar klockan tio och stänger. Det blir en lång dag. Blir att jobba på Fredag med. Så kan inte följa med till rockhammar. De är lite tråkigt. På kvällen blir de väl att dricka och äta gott med Frida. Sen blir de väl parken. På lördag ska man visst in till örebro på 60 års kalas. Min farbror fyller. Är inte ett dugg taggad. Men känns som man måste följa med. Fan att emelie och marcus ska åka direkt dit så ja måste åka me dom där :P haha. Kollade på Dirty dancing igår igen. Kan inte sluta, den är så sjukt bra. Den känslan ja får av den filmen kan ja inte beskriva. Jag blir så jävla glad =)

Nehe nu ska man väl sova så man orkar upp. De blir en lång dag imorn.


Godnatt på er!




Jag njöt av varenda sekund, har aldrig känt så här förut. Det lovar jag, och de är tack vare dig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0