Stan

Onsdag
Igår tvätta jag nästan hela dan. Skönt me rena kläder. Sen gick ja en sväng till hemköp och gjorde lite ärende. Gick hem lagade lite mat vart ris med kyckling och bea sås. Gott vare. Mamma ringde så de vart att kila dit sen sväng och tala lite. Sen ringde Frida så jag åkte dit. For hem sen och la mig i sängen och myste till en film. Vart så som i himmelen. Den hade ja inte sett så. Den var lite knepig men så klart så tjöt man lite.

Idag vaka jag åtta och var så jävla trött. Tänke gå upp då men orka inte så vart att sova vidare till nio. Gick upp och duscha och invänta frida. Vi drog en sväng till stan och handla en väska, smink, glas och lite alkohol :) så nu blir de att ta de lugnt ett tag och sen kila ner och jobba.  Frida skulle visst oxå jobba så de är skönt. Fast stänger inte idag. Sen är de ju fotboll på tv men vet inte om ja hinner se så mkt. De visar sig.


Ha de toppen



Finns de någon annan som kan göra dig svag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0