Torsdag

Idag har ja jobbat och sen bara tagit de lugnt. Hyrde till och me en film. Kände att de bara va skit på tv, De vart bröllopsduellen. Helt okej. Fast fan va ja böla. Inte för att den var speciellt sorlig men den var jobbig.  Nu ligger jag i sängen och hade tänk sova. Frida åkte nyss härifrån. Hon skulle hämta folk i köping. Blir att jobba imorn me. Fast börjar klockan två så de är rätt skönt me sovmorgon. Trodde jag skulle tvätta men de ska ja visst inte. De var visst på tisdag. Då kan ja ju sova istället.

Du kom in idag (De jag inte ville skulle hända).Trodde de skulle vara jobbigare men de var hur lugnt som helst.  De är ju ändå du :) Var faktiskt roligt att träffa dig och prata lite me dig. Det var ett tag sen. Såå nu känns de helt okej =)

Fast som sagt vill ja att allt ska vara som förr. Känns som jag aldrig kommer ge upp om dig. Du kommer alltid finns där. Tänk hur bra allt kunde ha blivit. Om de inte hade gått så här. Vill göra om allt. Börja om från början men tyvärr går de ju inte.. Men men nån gång i livet kanske ;)

Nehe dax att sova.. de är ju trots allt en dag imorn. Kanske blir att slinga håret. Vill inte ha utväxt. Men men får se hur de blir me de.. Godnatt :)

Ha de toppen



Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0