Trist

Tisdag
Idag är de skit väder. Fast de visste jag att de skulle bli. Diskade nyss, inte de roligaste men var tvungen. Skulle behöva städa men jag orkar inte. Har ingen ork i kroppen idag. Ska jobba sen känner inte för det. Måste väl börja laga mat snart så jag hinner duscha och sånt innan jag börjar. Usch vilken deppig dag. Önskar jag hade nån att deppa med.

Drömmer bara massa jobbiga drömmar nu. De gör de inte bättre liksom. Men hoppas de blir som jag och Johanna har tänkt de i helgen. Är sjukt sugen på att gå ut på frimis. Fast de skiter väl sig som vanligt. Vill åka in till örebro nån dag, men som sagt jobbar jag hela veckan. Så de blir väl inte av. Skulle behöva köpa lite kläder och saker. Nehe nu ska ja väl ta tag i maten..


När vänder det? =(


Kommentarer
Postat av: Johanna

jooo vi ska till örebro :D och Frimis ;) Absolut ! haha jaaa när fan vänder de kan man ju undra.

2009-06-02 @ 20:33:57
URL: http://jooojjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0