Värme

Idag har jag bara suttit ute i solen. Skönt som tusan. Blir att jobba denna vecka ändå. Malin mår inge vidare. I lördags var de ju personalfest. Sjukt kul vare. Lekte massa lekar och hade oss. Jobbade på söndan de kanske inte var de roligaste. Men de gick. Mådde skit men klara dagen fint =) Har inte så mkt att säga just nu. 

Fan va chockad ja vart när jag fick reda på att Michael Jackson har dött. Vart fan ledsen, han var ju trots allt min idol. Älskade hans låtar. Grymt bra artist :/

R.I.P King of pop!



Saknar dig sen du försvann, saknar dig och känner mig halv nu. 

Ingenting är som de var, ärligt vad har jag kvar nu?






Tänker för mycket på dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0