Äntligen

Fredag
Idag blir det att diska och plocka lite. Ska börja jobba klockan fem så hinnner inte göra så värst mycket. Fan de blev allt fint väder ändå idag. Trodde de skulle vara dåligt. Härligt =) ikväll vet ja inte rikitgt vad jag ska hitta på. Åker nog hem till mamma efter jag har jobbat. Saknar min lilla bamse. Igår var de jag fredde och frida som stängde. De gick väl rätt bra. Tills vi skulle räkna. Vi var rätt flummiga så vart lite fel. Tog ett bra tag innan vi såg vad felet var. Fick oss ett gott skratt i allafall.

På lördag bär de av till Örebro me mamma och jenna. Ska nog köpa mig en mobil. Det behövs verkligen. Sen blir de vara med johanna på kvällen. Hon jobbar till halv tio. Synd att de är så sent. Annars kunde vi gjort nåt rikitgt roligt. Fast vi kanske hittar på nåt roligt i allafall =)

Usch va trött jag är. Ville inte gå upp, men man kan ju inte sova bort hela dan. Fast de vore ju skönt. Är lite sliten. Hållt på att fixa me bloggen också. Men de blir aldrig som jag vill ha de. De vill sig inte. Får fortsätta trixa lite. Tills den blir som jag vill ha den =) nä nu ska jag diska lite

And I made up my mind!

Ha de toppen


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

3 st tjugor = 600 kr, så jävla kul :P

2009-05-15 @ 15:58:05
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0