Breathe Slow

Tisdag
Idag var jag sjukt trött när ja vakna. Började jobba klockan två idag. Dagen har varit stressig. Kändes som tiden bara flydde iväg. Sen har ja inte hunnit med så mycket. Prata me frida i telefon nästan hela kvällen. Prata lite med mamma också. Var bara tvungen att berätta. Sen har ja mest suttit och lyssnat på musik. Har hittat en ny favorit låt. Som jag kommer tjata ut. Alesha Dixon - Breathe slow. Så jävla bra =)

Fan va tiden går fort. Kan inte fatta att det var mer än ett år sen, Sjukt fort går de. Satt senast igår och tänkte på allt. Jag är inte samma person som jag var då. Har förändras så mycket.

Och är skapligt trött på att allt skit händer samtidigt. Du betyder så otroligt mycket för mig. Tror inte du fattar. Vet inte ens själv om jag fattar. Allt gick så snabbt och nu är de borta. Ärligt talat är de väl bra. Men ibland känns de bara skit! rent ut sagt skit. Vet inte ens var ja har dig! Jag visste att ja inte kunde lita på dig..  Men varför gör ja alltid om samma misstag?

Did I make it that easy to walk right in and out of my life??

Fan ibland vill man bara ge upp!


Imorrn blir det att åka till örebro på postkurs. Skönt att äntligen lära sig ordentligt. Sen blir de att jobba kväll. Kommer jobba hela veckan. Skönt när pengarna rullar in =) Får lön på fredag också. Efterlängtat. Då blir den en ny mobil!

jag och Jenna


Jag hoppas allt blir bra. Tycker så otroligt synd om dig. Hatar att veta att du är så jävla ledsen! Men du vet att de blir bättre. Du är värd en så mycket bättre. Älskar dig Systra me<3

Ha de toppen

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack för att du ställer upp. betyder hur mkt som helst, vet att det suger men jag ska gå vidare och hitta nån som är bra för mig och värd mig. hoppas det löser sig för dig oxå.

jag älskar dig <3

2009-05-13 @ 15:58:57
URL: http://jennifervedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ovanligt att vi pratar så länge :)

2009-05-13 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0