Så jävla bra!

Kom nyss hem har varit en sväng hos mamma och jenna. Vi kika lite på tv. Myste lite me bamse så klart. Min lilla bebis. Den här veckan har bara rusat iväg. De är snart redan lördag. Tiden går så sjukt fort. Snart är de sommar också. Skapligt skönt med lite värme. Fast blir ju jobba men de ska fan bli skönt att ha nåt att göra om dagarna. Inte bara sitta och glo.

Jaha imorn blir åka till marieberg med mamma och jenna. Ska köpa min efterlängtade telefon. Kan inte sluta lyssna på breathe slow. Den är så jävla bra. Jag är verkligen en musik människa. Musik är fan nästan de bästa som finns. Synd att man inte kan sjunga då :P hehe. Nähe klockan börjar bli mycket. Ska ju upp tidigt imorn. Så ska väl krypa ner i sängen min. Drömma lite härlig drömmar kanske ;)

Ha de toppen

Puss & Godnatt


Kommentarer
Postat av: Frida

men du ska ju sjunga på ditt bröllop ;)

2009-05-16 @ 11:37:47
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0