Som jag hade dig förut..

Onsdag
Idag bar de av till örebro vid åtta. För att gå på en postkurs. Höll på hela jävla dan, Var hemma vid fem och då var de bara att fortsätta jobba. Så de vart en hel dag, blir samma imorn. Börjar klockan tio och slutar halv nio. Inte alls för skönt men blir skapligt glad när lönen kommer sen. Efter jobbet vart de att äta paj me Frida, mums vare =) Inte konstigt att vi äter nåt hihi. Jobbar kväll på fredag också, har tänkt att kila hem till mamma och jenna en vända. Men har inte blivit av än har ju jobbat varje dag. Så blir väl på fredag efter jobbet, om nu jenna är hemma. De vet man aldrig :).

Nu ligger jag i min sängen och lyssnar på Lars Winnerbäck. Han gör så sjukt bra låtar. Man kanske ska ta och sova men vill inte blunda och vakna upp till en ny jävla dag. Med ont i magen. Har en stor klump men vet inte varför. Känns helt knas men men de är väl dax nu. Måste ju upp imorn me :S

Ha de toppen

Puss & kram
 

Melissa Horn, Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut


Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut


Kommentarer
Postat av: Frida

haha ovanligt att vi äter ;)

2009-05-14 @ 13:13:40
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0