Tidsfördriv

Jaha då har man hamnar här jag med. Har tänkt länge på att skaffa mig en liten blogg. Så nu är de gjort. Fast kan inte riktigt komma på vad jag ska skriva. Står helt still i skallen.

Denna ruskiga dag börja med att jag gick upp och tvätta klockan sju. Inte allt för skönt men va gör man inte för rena kläder. Sen for ja vidare hem till mor min. Trodde vi skulle åka in till örebro en vända men icke. Vart lite sur där men vart på glatt humör lika snabbt ändå. Ska ju trots allt in till örebro med frida imorgon. Då blir de handla utemöbler till min balkong. Tycket att de kanske skulle vara trevligt att kunna sitta där ute i sommar. Blir också en sväng in på systemet och handla på sig lite gött till helgen :) men men nu kanske man ska tänka på refrängen...

Åhlen han är så roligt han" Det är bara ett tidsfördriv"  hehe

Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0