Usch

Måndag
Usch denna har dag har varit så jävla tråkig. Somna kanske fyra inatt. Det gick bara inte att sova. Hade för mycket som gick runt i tankarna. Vakna kanske vid tolv idag och mådde skit. När ja väl kom upp så såg ja att de regna. Usch hatar regn. Tänkte ja skulle ha varit lite nyttig idag och ta mig en promenad men de vart inge me de. Ställde mig och diska sen vart de städa. De behöves verkligen nu känns de mycket fräschare. Skulle behöva tvätta också, ska väl gå i väg och kolla om de finns nån tid till de. Sen har ja inte hunnit göra så mycket mer. Lagade lite mat och fixa lite med mobilen. Dagen blir sä jävla tråkig när de regnar. Vill ha sol och värme. Hoppas de blir bättre väder. Hade tänkt hämta min bikini och shorts men har inte orkat. Skulle behöva testa om de passar, men de gör de väl så klart inte.

Ikväll blir de väl inte göra ett skit. Orkar inte ett piss. Hatar måndagar. Längtar liksom redan till helgen och de är bara måndag :S Usch den här veckan kommer suga rätt hårt. Jobbar tisdag och onsdag kväll. Sen blir de att vara hundvakt på torsdag och fredag (tror ja att de var). Vad de blir i helgen vet jag inte. Vill hitta på nåt roligt.

men men nu ska jag väl pyssla lite..

Ha de toppen

Puss & Kram

Man lär sig av sina misstag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0