Helg

Onsdag
Idag har jag jobbat sen tolv. Har varit fullt me folk, tiden bara rann iväg. Är helt slut i kroppen. Johanna kom förbi en sväng och vi snacka lite goja. Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Asså folk i fellingsbro dom är inte rikitga. Tydligen har jag och frida slagits. Herregud säger jag, Va tror folk i egentligen. Varför skulle vi slås för? haha kan bara skratta. Tydligen håller ja på med en också. Jaa troligt, tro va ni vill. Jag vet ju i allafall vad som är sant!

Imorn blir de att gå hem till mamma vid tio. Ska vara hundvakt torsdag och fredag. Så ska kolla vad dom ska ha och äta och en massa sånt. Ska hälsa på kissen min också. Fan känner mig som en jävla tönt. Men saknar han så sjukt mkt. Har ju alltid mysigt me min bamse varje dag <3

På fredag blir de at tvättta och åka en sväng till arboga. Ska shoppa lite alkohol. Sen kanske de blir en sväng in på lidl och se om dom kan ha nåt mumsigt. Sen blir de säkert att sitta och dricka lite på balkongen om de är fint väder. Sen på lördag blir att dricka lite mer och sen be ge sig till örebro. Hoppas de i allafall. Behöva träffa lite roliga människor ;) men men nu ska ja väl fortsätta lyssna på musik och drömma mig bort :D





Ha de toppen

Puss & Kram

Ny favo låt
Pink - I don´t believe you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0