Nytt liv

Idag vakna ja av att telefonen ringer. De var nåt jävla konstig nummer. Var så extremt trött. Palla mig kanske upp vid elva och gick ut i köket och fick se min fina disk hög. Tänkte att ja skulle ta tag i den men orkade fan inte. Kännde mig helt slut. Lagade istället mat och kilade vidar till jobbet. De strula som fan på jobbet. Inget gick bra kändes de som. Sen kom de in massa dryga folk, Usch hatar de. Man vill bara försvinna bort. Men de går ju inte. Var hemma vid nio ungefär. Skulle ha diskat då men var helt slut i kroppen så får diska imorn istället. Sen har jag bara setat här och kikat på tv och diggat musik, så klart.

Usch känner mig så nere. Vill bara förvinna bort ett tag. Åka iväg och bara glömma massa skit. Inget går som de ska för mig. Allt bara skiter sig. Vill vara lycklig. Är glad att ja har mina vänner. Dom är de bästa som finns. Ni finns alltid vid min sida när allt skiter sig. Och ni får mig må så mycket bättre i denna dystra värld. Nä usch va bitter ja låter. Får fan rycka upp mig. Ta tag i de hela helt enkelt, Men de är ju så jävla svårt!

Jag tänker på dig varje.  Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt, men de är sjukt svårt. Går inte en dag utan att du ploppar upp i mina tankar. Vill bara att du ska försvinna så jag kan vara glad. Orkar inte mer. Vill vara glad och lycklig.

Ett nytt liv börjar nu. Ska försöka vara lycklig och nyttig. Dags att röra på fläsket och vara glad =) inte tänka på en massa skit. Forgive and Forget..

Ha de toppen

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

vårt nya liv börjar nu ;) <3

2009-05-27 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0