Sol

Måndag
De var ett tag sen jag skrev. Har haft fullt upp hela helgen. Idag har ja tvätta på förmiddan och sen vart de fixa me bloggen och sen sätta sig i solen. Johanna kom förbi och umgicks lite, Satt hela dan på balkongen min. Vart lite röd. Sen har vi kollat på tv och inte gjort så mycket. Bara haft en slapp dag. Imorn blir de jobba. Ska jobba hela veckan. Sen på söndag är de morsdag. Måste fixa de där skiten.

I Fredags blev de dricka lite. Vi var först hemma här sen drog vi vidare till frövi. De var helt okej, fast de vara en del dryga folk. Finns tydligen en film på mig när ja dansar. Var bakis på lördan men de blev dricka då med. Åkte till linde vid sju. Sen vart de fix hemma hos fredrik. Vid elva åkte vi ner till folkan. Där var de inte så mkt folk men de dög. Träffa Joanna och Sanna himla trevligt, var lite oväntat <3 sen vart de käka mat på papas och sen kila hem till Göran där jag och Frida övernatta. Fy va trötta vi var på söndan. Blev så klart pizza på senare på eftermiddan. Gött vare :)

Nu sitter jag och käkar popcorn. Vart så himla sugen på de. Mumsigt äre :)

What can i say?


Kommentarer
Postat av: Frida

jag tror jag ska käka lite M&Ms mohahahahaha! ;)

2009-05-25 @ 23:05:07
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Joanna

Kul att se dig gummsan!

2009-05-26 @ 20:00:42
URL: http://jooonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0