Tomt

Nu hamna ja här igen :P kände att jag behöve skriva av mig lite. Satt nyss och tänkte på alla söta sms ja saknar. Fick alltid jätte söta sms. Dom förgyllde mina dagar. Men nu är dom borta. De känns alldelsa tomt. Saknar att han nån som ligger och håller om en, nån som gör en glad. Saknar helt enkelt de känslan att vara kär. För de är den bästa känslan man kan ha!... men men Johanna och jag ska gå på pojkjakt ;) nån ska hänga på?

Det gick fint att jobba. Men du kommer ju aldrig in. Stängde fast ja inte skulle, men de gjorde inte ett skit. Tjäna ju lite mer stålar. Sen cykla ja hem och satta mig och kolla på greys. Tänkte snart hoppa ner i sängen. Men den ser så otroligt tom ut. Vill ha en karl som ligger och väntar hehe. Nää nu ska ja sluta :) imorn blir de jobba kväll (igen) sen blir de bara chilla lite. Fan de går fint me mitt nyttiga liv. Idag tog ja ett päron istället för en massa skit. Och inte köpte ja hem nå onyttig heller. De börjar bra i allfall. Får se hur de går me de framöver. Men är fan lite stolt över mig :)

Nä nu tilltalar sängen.. Godnatt!

Ha de toppen

Pink - Please don´t leave me




Go Crazy!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå inte pojk- jakt, jag vill ha en riktig man ;)

2009-05-28 @ 16:11:02
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaa vi ska fan ha en litenliten pojke;)

2009-05-28 @ 21:10:49
URL: http://jooojjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0