Seg

Söndag
Idag har jag inte gjort ett skit. Orkar inte är så seg. Frida kom förbi en sväng. Gumman min <3. Igår var jag till stan me mamma och jenna köpte mig en mobil :) sen var jag hemma  hos mamma en sväng sen drog jag och johanna till frövi. Det vart inte rikitgt som jag hade tänkt mig. Var inte alls kul. Har inte så mycket att berätta. Tänker mest bara fan också :P

Sitter och kollar på gossip girl nu. Han är sjukt snygg den där Nate. Så de blir väl att slappa i soffan och kika på tv och så klart lite dipp och chips. Så klart en kall cola också är ett måste dagen efter. Men men nu ska ja forsätta glo


Love you too much
It shows
All my emotions go
Out of control oh whoa whoa
Good for you bad for me
When I can hardly see
From the tears that flow oh whoa

Can't forget to breathe slow
Count from one to ten
With my eyes closed
'Cos ladies take it in
And get comp- oh oh oh 'sure
Before i lose it get comp- oh oh oh 'sure



Ha de toppen

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2009-05-17 @ 22:11:30
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0