Värme

Fredag
Fy va skönt de är me värme. Det är så himla härligt. Jobba till halv nio och idag me. Fick jobba lite längre idag, de är bara bra för mig. Sen åkte ja hem och invänta Johanna. Hon kom förbi en sväng och  vi var upp till hennes far en sväng. Nu sitter jag här och tänker snart lägga mig och sova. Ska upp tidigt och sola hade ja tänkt. Sen bär de av till Guldsmedshyttan för sexparty. De kommer nog bli roligt. Blir utgång på folkan, är de väl tänkt. Det blir en bra dag och kväll =)

Alltså en del fattar inte. När man inte vill nåt. Dom ger visst aldrig upp. De är fan skrattretande haha. Snyggingen kom in idag. Ögongodis säger ja ;) vore inga fel. Har inte hänt så mkt mer idag. Har varit en lugn kväll. Vi var sugna på att dricka där ett tag men tröttheten tog över. Fast nu är jag pigg igen. Är fan aldrig trött om kvällarna.  Nehe nu finns de inge mer att säga än godnatt..


Ha de toppen



Sommaren e så jävla skön


Kommentarer
Postat av: Frida

haha vissa fattar verkligen inte. det är som jag sagt, även om man skulle stå framför o skrika dra åt helvete! ;)

2009-05-30 @ 10:02:33
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Cp i huvet är dom! blää

2009-05-30 @ 17:44:08
URL: http://jooojjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0