Ojoj

Det var evigheter sen ja blogg sist. Men har inte haft tid och ork till de. Har inte så mkt att säga nu heller. Men kände att ja behövde skriva av mig lite. Känns tungt nu. Hoppas allt bli bättre och man kan gå vidare utan att behöva känna rädsla hela tiden. För de är de ja gör. Men alla har varit så sjukt snälla och bryr sig verkligen. De betyder mkt för mig <3 Man behöver några att stötta sig mot när allt känns mörkt och jobbigt. Men ja är ju rätt lugn, är mest rädd för "när kommer chocken"? den har ju inte kommit än. Fattar nog bara inte helt enkelt. Men men de är bara att fortsätta me de man gör :) Livet går vidare. Vill tacka min kära famlij ni betyder så mkt för mig <3 Älskar er!

Tack alla på hemköp <3 för att ni finns där =)

Jaha ser fram emot att bowla me hemköp den 24 :) Ska bli skit kul. Känns bra att vi får göra nåt kul efter allt som hänt :) synd bara att alla inte kan följa me.

nehe nu ska ja väl krypa ner i sängen ska ju upp och jobba imorn.

Ha de toppen 


Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag finns ju här<3 mm typ som jag som inte kan följa med:(

2009-10-20 @ 23:31:02
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0